Friday, April 6, 2012

Positive Living: Grey Is Great

Hi superstars :)
It's a grey day here in Sweden, but that doesn't necessarily mean something bad.
No, I can't sit outside, but there's just as much fun inside, haha :)
Today I'm relaxing with a pot of coffee and some Swedish magazines,
and with my "Easter Egg" in the DVD player.
My mum gave me the new Tintin movie, and I really think it's great
- have any of you guys seen it? :)
But yeah, it's a very nice and relaxing day today;
I'm still in my jammies and I'm tucked under the covers;
life's pretty good right now, haha :)
How are you spending this Friday?
See you guys in a little bit


Hey superstars :)
Det er en grå dag her i Sverige, men det er absolut ikke en dårlig ting.
Nej, jeg kan ikke sidde ude i haven og nyde forårs solen,
men der er stadig masser man kan lave indenfor, haha :)
I dag slapper jeg af med en kande kaffe og nogle Svenske modeblade,
samt mit "Påskeæg" i DVD'en.
Min mor gav mig den nye Tintin film i mit påskeæg,
og jeg er egentlig ret vild med den.
Jeg synes virkelig den er fed og virkelig flot lavet
- er der nogle af jer der har set den? :)
Men jah, i dag er en rigtig "slappe-dag";
jeg sidder stadig i min pyjamas og er godt pakket ind i en varm dyne
- livet er ret skønt lige nu, haha :)
Hvordan spenderer I jeres fredag?
Vi ses meget snart igen

No comments:

Post a Comment