Tuesday, May 29, 2012

♥ Just Another Night With Coffee, Cigarettes, Magazines And A Roaring Fireplace ♥

Evening guys :)
Wow...
"Oh, I don't have time for blogging; all my focus will be at studying, blahdi blahdi blahblah"
What a load of... well, you know what, haha :)
I just can't seem to get away from the blog these nights.
I'm having such fun with it all; writing, taking pictures and editing them.
It's a great way to get a little pause from all of my notes and books, and frankly,
I just love telling you a little bit about what I'm doing up here in Sweden :)

I got up super late this "morning"
- I was up all night, drinking coffee, browsing Asos' website and watching Twilight.
So today I got up at 11.30 AM. My dad left early this morning.
He was going back to Denmark for work for the next couple of days,
so now it's only me and my mum up here.
When I got up, my mum was already at work outside in the garden,
so I grabbed a quick bowl of serial, before I got at it.
I studied for 4 hours today, which fortunately is not that much.
I started reading up on everything early this year,
and since I only have one course to study for this time
(actually I have two exams, but my History exam lasts for 24 hours,
so I have plenty of time to get everything done there)
I can divide it up a lot, and still have time to read everything two times over.
Anyway, most of the day just passed in a blur with all of my
notes and books and my computer spread out all over the bed, but I finished a couple of hours ago.
And now I'm downstairs in the living room :)
My mum's sleeping upstairs - she's a tough lady, and she's been outside in the rain all day,
shoveling dirt and gravel onto a new terrace she's making. So I think some sleep is due for her ;)

Anyway, I've made myself a pot of coffee, lit a fire in the fireplace
(it's been super cold out today, and that's the thing with old, Swedish, wooden houses
- they keep the temperature; hot or cold).
I've just put Twilight New Moon in the DVD player. I think I'm, once again, gonna be up all night.
But hey, it looks like I'm gonna have a nice time ;) So that's a "little bit" about my day today.
I just felt like blogging, and I don't think the urge will go away over the next couple of days.
So you'll have to suffer through some more posts of this kind, haha :)
I hope you all are gonna have a great evening and night too


Godaften guys :)
Wow...
"Uh, jeg har ikke tid til at blogge; al min fokus vil være i at læse op til eksamen, blahdi blahdi blahblah"
Sikke dog en gang sludder, haha :) Jeg kan simpelthen ikke lade bloggen være for tiden.
Jeg hygger mig så meget med det hele; skrive, tage billeder og redigere dem.
Det er en herlig måde at få en pause fra al læseriet på, og ærlig talt,
så elsker jeg simpelthen at fortælle jer lidt om hvad jeg laver heroppe i Sverige :)

Jeg kom ret sent op "i morges" - jeg var oppe hele natten i nat,
hvor jeg drak kaffe, kiggede ting og tøj på Asos' hjemmeside, alt imens jeg så Twilight.
Så i dag kom jeg først op klokken 11.30.
Min far tog hjem til Danmark i morges klokken 4.
Han skulle hjem og arbejde, men kommer herop igen på fredag,
så nu er det kun mig og min mutti der er heroppe.
Da jeg stod op var min mor ude i haven og arbejde,
så jeg snuppede en hurtigt skål Special K inden jeg gik i gang med at læse.
Jeg læste i 4 timer i dag, hvilket - heldigvis- ikke er så meget.
Jeg er begyndt at læse op til eksamen tidlig i år, og da jeg kun har ét fag at læse op på
(faktisk har jeg to eksamener, men min historie eksamen er en 24 timers,
så der sætter jeg bare papirene i stand inden, og så burde jeg være klar)
har jeg kunne dele det op i forholdsvist små bidder,
så jeg kan nå at læse det hele og tage noter, og så læse det hele en gang til :)
Anyway, det meste af dagen i dag er sket lidt i en tåge
med mine bøger, noter og computer spredt ud på sengen.
Men jeg blev heldigvis færdig for nogle timer siden.

Og nu sidder jeg så nedenunder i stuen :)
Min mor sover ovenpå - hun er en sej dame, og hele dagen har hun været udenfor i regnen
og skovlet jord og grus og lavet en ny solterrasse. Så hun fortjener lidt søvn ;)
Nåh, men jeg har lavet en kande kaffe, tændt ild i pejsen
(jeg ved ikke hvordan det er hjemme i Danmark, men heroppe har det virkelig været koldt i dag.
Og det er jo dét med gamle, Svenske træhuse - de holder på temperaturen; koldt eller varmt).
Jeg har lige sat Twilight New Moon i dvd'en, og jeg tror at jeg, endnu engang,
kommer til at sidde oppe hele natten. Men hey, det ser da ud som om jeg kommer til at råhygge, haha :)
Men det var "lidt" om min dag i dag. Jeg fik lige pludselig helt vildt meget lyst til at blogge,
og jeg tror virkelig ikke trangen forsvinder over de næste par dage.
Så I må udstå lidt flere af denne slags posts, haha :)
Jeg håber I alle sammen også får en rigtig hyggelig og dejlig aften

No comments:

Post a Comment